2011-04-23
 10:30:11

Det går ju inte att få härligare väder

Ännu en underbar dag med strålande sol och massor av plusgrader. Johan är ute på ett lättare joggingpass just nu. JAG VILL OCKSÅ! :( Jag får istället glädja mig åt att det känns bättre idag än igår. Jag går mkt bättre. Igår haltade jag fram eftersom det spände så mycket i magen, men nu går jag nästan normalt. Happy!

När Johan kommer tillbaka ska vi åka ner på stan. Vi ska inhandla en ny tvättkorg, blommor till balkongen och kanske lite sommarkläder.. till honom. Jag försöker hålla hårt i mina pengar så att jag klarar mig i sommar utan att behöva nalla av sparpengarna. Det ska nog gå, på nåt vis! :)

I eftermiddag åker vi ut till Ytterboda för lite solning och middag. Mys!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: