2011-04-12
 20:36:29

Candy Man

- 758 ord. Nu övergår jag till hockey och Champions League.
- Imorgon har vi tvättid 07.00-10.00, tungt. Men det behöver tvättas.
- I övrigt är det föreläsning 10.00-12.00 och fotbollsträning på kvällen.

Vi har varit helt träningslediga måndag och tisdag. Jag är stolt att jag klarat av att vila helt. En promenad till och från skolan idag är det enda jag gjort förutom en massa plugg. Dessa två dagar behövdes för nu längtar jag efter att få träna fotboll igen.

- Johan är en riktig godisgris. Han köpte en stor godispåse i söndags och småäter från den fortfarande. Tur att jag är stark och står emot. Jag äter massa ägg istället.


hihi
PUBLICERAT: 2011-04-13, 09:00:44

Då pruttar du hela tiden.. erkänn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: