2011-04-03
 16:50:40

Ain't No Mountain High Enough

Som ni ser på bilderna var det väldigt mycket snö när vi kom i onsdagskväll.


Sen har vi belönats med bra väder några timmar varje dag. I trädtoppen bredvid stugan satt det en dag en Fjälluggla och spanade. Och på skoterspåret fick vi syn på en lemmel. Kort och gott en underbart härlig vistelse i Umasjö. Bäst var nog middagen vi fick avnjuta igår; Stekt röding med kokt potatis. Magiskt gott!

Vi kom hem runt 15.00 idag. Jag slängde direkt på mig träningskläderna och drog ut på en löprunda. På vägen hem från den rundan fick jag även med mig en födelsedagspresent till Johan. Nu sitter vi och hejar på Gelfe som tyvärr i nuläget ligger under med 1-0. Senare blir det storhandling och jobb hemifrån för mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: