2010-09-10
 22:49:41

Världens tråkigaste människa, check

Jag är världens tråkigaste människa. Jag vet. Men jag är som tur var inte ensam. Kvällens sittning slutade för mig för ca 15min sen när allt "uppstyrt" var slut. Jag var i princip helt nykter och kände inte att jag ville bränna 3-400 på drinkar för att komma igång och kunna "gå ut". (Erkänner alltså att jag inte tycker det är roligt att gå ut nykter) Tur att det kommer en morgondag med världens härligaste tjejer från laget. Jag vet ju att dom kvällarna aldrig blir annat än bra så jag satsar på det istället. Plus att jag satsar på att kliva upp runt 09.00 imorgon och läsa/skriva inför alla uppgifter vi har. Johan åker på bortamatch så jag har hela dagen hemma för att i lugn och ro kunna bocka av nåt arbete iaf.


Erlingalvilde
PUBLICERAT: 2011-09-20, 11:29:41 | URL: http://erlingalvilde.blogmentions.com

This is a very good site. Thank you.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: