2010-09-27
 15:37:36

Städ

Då var seminariet avklarat. Check. Skönt. Jag kände mig rätt vilsen i diskussionen faktiskt och sa inte mer än jag behövde. Det är verkligen lättare när man är insatt och verkligen förstått vad man läst.

Även IKSU och löpning/gym är avklarat. Kroppen kändes inge vidare, men det handlar nog inte om att jag fortfarande har nåt skit i kroppen utan att jag inte rört mig sen i onsdag. Så det här passet behövde jag. Känner redan vilken träningsvärk jag kommer att ha i benen imorgon. Lätt värt det.

Min tanke var att plugga hela eftermiddagen men eftersom vår lägenhet varit ooooootroligt skitig länge nu så blev det istället städning av kök, hall och toalett. Sovrum och vardagsrum lämnar jag till Johan eftersom han så lagomt är träningsledig imorgonkväll :)

Jag är helledig imorgon och ska spendera den mesta delen av tiden i sängen. Tänker försöka sova till 10.00 och sen ligga kvar och läsa alla miljoners böcker vi har inför tentan. Jag vet en som kommer att bli nöjd över min plan och det är Texas! :) Det blir en mysdag för han och mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: