2010-09-16
 19:39:54

Den träningslediga torsdagkvällen

Ikväll är vi träningslediga och det kom verkligen perfekt. Förra veckan och även denna har innehållit mycket spelträningar, vilket jag såklart älskar. Men det känns även i benen. Så en "ledig" dag idag och även imorgon känns väldigt passande. Dock har det ju blivit promenad och simning idag. Bra med slaggpass.

En sån här gång är det underbart att man är student. Träningspasset gjordes bort under dagen så kvällen är fri. Nu sitter jag och strukturerar upp grupparbetet som sen ska skickas vidare till en annan i gruppen som ska kolla igenom källhänvisningen och sen är det i princip klart. Underbart!

Ikväll blir det Idol.

Igår laddade jag hem One tree hill S08E01. Nu väntar jag bara på det perfekta tillfället att se det. Det känns väldigt aktuellt att se det på lördagkväll när Johan är och lirar tv-spel. Perfekt uppladdning inför match. Det enda som fattas är att Patricia är här och ser det med mig. Saknar henne!


Pat
PUBLICERAT: 2010-09-21, 11:23:01

Och som jag saknar dig!!!


Askmargit
PUBLICERAT: 2011-05-10, 11:11:13 | URL: http://askmargit.blogbow.com

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: