2010-09-23
 08:12:42

Syyyyk

Jävla skit. Jävla natt. Har inte sovit många timmar i sträck. Nu plussar vi på en totaltät näsa och vidrig huvudvärk till halsontet. Lägligt med redovisning idag, not. Tur att det är i grupp och att man inte behöver säga så mycket var.

Tanken var att jag skulle sova länge men det är stört omöjligt så nu ska jag läsa på inför redovisningen istället så jag är kung när jag står där framme. Håller även på att ladda hem nya OTH som jag ska försöka hinna se.

Imorgon är det bara någon information 14-15. Känner jag mig som idag skippar jag den och ligger i sängen hela dagen. Måste bli frisk till söndag. Jag har ju spelat alla matcher den här säsongen hittills (visst har jag?) och har som mål att spela dom sista 4 också. Har ju som sagt inte genomfört en hela säsong på 3-4 år och det är sjukt. Så i år är det dags..

Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: