2010-09-26
 11:06:00

Sunday

Enligt facebook missade tydligen en jädra fest igår. Vi hade tack-sittning (där alla skulle klä ut sig till en idol) till 2orna på E-puben men eftersom jag visste att vi hade söndagsmatch valde jag att inte anmäla mig. Helt rätt eftersom jag lyckades bli sjuk, men hade såklart varit roligt att vara med. Tur att utbildningen är tre år och att det finns massor av tillfällen att vara med på.

Nu sitter jag och försöker skriva klart uppgiften. Snart klar med första sammanfattningen och ska efter det börja på nästa som bara är påbörjad lite kort. Siktar på att vara klar innan 13.00 för då blir det lunch och sen matchladdning. Det blir bänken för mig idag. Det känns åt helvette men ändå rätt. Hade noll ork igår så att jag ska vara pigg och fräsch i både kropp och huvud idag känns tveksamt. Och sen när jag vet att vi kommer klara det ändå känns det bättre, för vi kommer att klara det idag, i know it!!!!


Edvinnatalie
PUBLICERAT: 2011-01-13, 23:47:28 | URL: http://edvinnatalie.blog13.com

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: