2010-09-02
 09:51:30

Sovmorgon

Schemat blev ändra och lektionen vi skulle haft denna morgon blev flyttad till imorgon efter lunch. Skönt. Jag och Texas tog en sovmorgon till 09.00. Nu har jag precis kollat jobbmailen osv och hjälpt till lite. Nu blir det att dra fram böckerna och börja läsa och förbereda sig inför morgondagens seminarium. Kul! 13.00 befinner jag mig i skolan igen och slutar inte förrän 17.00.

Ingen träning ikväll, skönt! Dock blir det träning för mig ändå, ett löppass. Eftersom jag inte tränade i tisdags. Sen eftersom jag i två timmar nu ska förbereda mig inför seminaret så har jag kvällen fri och ska se lite fotboll. Umedalen - Mariehem tror jag det var? Eller så var det något annat derby, har inte så bra koll! :)

Hörs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: