2010-09-23
 19:06:24

Rastlös som vanligt

Jag får panik av att inte göra något. Jag försöker plugga och skriva klart en uppgift men kommer ingen vart.
Jag funderar på att ta en snabb promenad till konsum och handla massa olika frukter och göra en fruktsallad. Inte bara för mig själv men även till min käre sambo som behöver trycka i sig vitaminer så inte han också åker på en sjuka. Han brukar ju dock vara stark så förhoppningsvis är han det även denna gång.

Innan dagens redovisning samlades vår grupp och det kunde snabb konstateras av 5/6 i vår grupp dragit på sig en förkylning. Jag är inte förvånad.

Nä nu ska jag ta den lilla promenaden och sen lägga mig och se "Halv åtta hos mig" och sen "Idol".

Bjuder på dessa bilder då jag inte har några andra bilder än på Texas på denna dator. Hoppas det duger. Jag tycker iaf han är supersnygg! :)

Den där bollen är nog Texas bästa vän.

Texas myser hemma hos Johans föräldrar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: