2010-09-12
 18:36:05

Nytt i köket

Igår mixtrade jag lite med gardiner. De gardiner som varit i köket har hängt där ända sen jag träffade Johan första gången. Jag har gillat dom men kände igår att det var dags för en förändring. Därför fick sovrummets hissgardin sättas upp i köket. I sovrummet är en hissgardin i trä just nu. Jag ska köpa en i ny i vitt.

Men hur som helst, jag tycker det blev en stor skillnad. Nu ser fönstret i köket så mycket större ut. Hela köket ser större ut på nått sätt. Jag köpte även en blomma till köksbordet.


Christoffer
PUBLICERAT: 2010-09-13, 08:37:29

Snyggt gjort Moa! Ser mera luftigt ut


anonym
PUBLICERAT: 2010-09-13, 15:46:54

hatar den där lampan :( alldeles för lätt att råka välta om man är lite småklumpig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: