2010-09-30
 20:27:44

Näst sista natten

Idoltittande och plugg är ingen effektiv kombo, men ikväll kör jag på det. Till det en blandning av päronfil, äpplen och apelsin. Nästa pause blir det ett äggmacka. Mumma.

Föreläsning imorgon 10.15 - 12.00. Övrig tid tentaplugg med Texas mysandes bredvid. Kvällen kommer jag att viga helt åt mina grabbar eftersom det är Texas sista helkväll och natt. På lördag åker våran favorithund hem till sitt riktiga hem igen. Det är verkligen med blandade känslor. Skönt att inte behöva planera varje dag men samtidigt kommer det att bli oooootroligt tomt. Det lär jag nog märka på måndag när jag kommer att vara hemma ensam. Och förmodligen kommer jag att må ungefär som förra gången han åkte första dagarna. Jag börjar redan få lite smått panik...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: