2010-09-10
 08:39:08

Modevisning

God morgon!

Kvällen blev inte så sen igår men den var sjukt rolig. Jag kom ditt mitt i en tävling. Den gick ut på att halsa ett glas vin och sen kunna vippa upp muggen så kanten av bordet så den landade upp och ner. Vi gick till A-slutspel och slutade 3a. Sen hade alla lag fått ett uppdrag. Vårt var att modevisa men med andra kläder än förväntat. Så vi tjejer klädde ut sig till killar och killarna hade lyckats fixa svarta tajta klänningar. Vi har inte fått vinnaren av den tävlingen än men jag tror faktiskt vi vann. Killarna var kung och fixade nog segern åt oss! :)

Nu sitter jag och äter en frukost bestående av havregrynsgröt, två hårdmackor, ett ägg och ett glas juice. Mumma. Jag ska se ett avsnitt av OTH i soffan nu och sen sätta mig och skriva på alla uppgifter. Min plan är att få så mycket som möjligt bortgjort i helgen. Gäller att passa på när helgen är helt ledig.

Vi hörs senare! :)


Axelhanne
PUBLICERAT: 2010-12-17, 11:42:01 | URL: http://axelhanne.blog16.com

I kinda like it. Thanks!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: