2010-09-25
 17:33:38

Lördagsresumé

Dagen i kort:

4h spenderades hos syster. Jag var barnvakt åt Alfred och förmodligen världens tråkigaste. Jag satte på Pettson och Findus för att kunna vila i soffan. Han verkade dock inte protestera så det gick ju bra. Sen blev det en liten promenad i vagnen medan han skulle sova.

Sen en kort sväng på D&D med mamma men jag var verkligen inte på shoppinghumör.

Nu har mamma bjudit mig på Pasta Carbonara, jättegott! Vid 20.00 ska jag hämta Johan som kommer hem från sin bortamatch. Killarna ska nog ut och jag ska lägga mig och sova. Har många många timmars sömn att ta igen och jag känner verkligen hur utmattad jag är.

Trevlig helg och håll tummarna imorgon kl 16.00 till ca 18.00. Vi behöver tre poäng och det ska vi bannemej ta!


Remisabrina
PUBLICERAT: 2011-03-09, 13:58:41 | URL: http://remisabrina.blogetty.com

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: