2010-09-10
 22:59:48

Ljuslykta

Eftermiddagen spenderades med Signe på stan. Jag shoppade rätt bra faktiskt, om man tänker på summan iaf. Först blev det tre stora bokstäver från Hjärtero. (för några av mina "centrum-presentkort") M & J blev det. Bild kommer imorgon då jag förhoppningsvis får en stund över för pyssel, stök och bök här i lägenheten. Man måste passa på när man är ensam hemma. Jag tycker dessutom att det är superkul. Sen blev det en tröja från MQ (också presentkort), svart baströja bara. Och sen till det bästa. En ljuslykta från Mias Lustgård. (där jag också hade presentkort) Jag blev kär direkt jag såg den. Såg först den största lyktan men den kostade nästan 1300kr, lite väl saftigt. Jag gick ner till den näst största för 875kr. Lätt värt. En lykta som man kan dekorera invändigt utifrån årstid plus att jag älskar ljus. Här får ni några bilder.



Nu gäller det bara att hitta en bra plats där den ska stå och glänsa. Jag har tillfälligt dekorerat botten med stenar och rönnbär. Imorgon när jag och Texas tar en morgonpromenad ska jag försöka leta fram några fina höstlöv och kanske några kottar. Som sagt; dekorera efter årstid. Höst är en härlig årstid.

Nu ska jag agera plugghäst en stund medan grabbarna spelar tv-spel och innan jag ska krypa ner och inta en god natts sömn. God natt!

Kan avsluta med att säga att jag älskar att shoppa när jag har presentkort.


Signe
PUBLICERAT: 2010-09-10, 23:29:58

Åh, det blev verkligen superfint!! :)

Verkar det som om det blir utgång i morgon?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: