2010-09-05
 09:29:09

It´s sunday

Jag hatar att jag inte kan sova när jag varit ute. Jag vaknar alltid tidigt och kan inte somna om. Fördelen är ju iofs att jag tar vara på dagen.

Denna dag kommer att innehålla en sväng upp på D&D/Intersport. Jag ska se om jag hittar något att shoppa för mitt presentkort. Sen ska jag köpa mössa och vantar på intersport. Det behövs ju nu när det börjar bli sån kylig luft utomhus. Men det är mysigt. Sen ska jag dra på mig träningskläderna och bege mig ut i spåret för långpromenad med Texas. Ska försöka få med mig Math också, vet bara inte när hon börjar jobbet och vågar inte messa och väcka henne nu. Alla är nog inte lika dom jag med att vakna tidigt. Sen blir det att se Johans match. Det känns helt overkligt att han har match en söndag. Det händer ungefär en gång per år, max. Ikväll blir det nog bara en mysväll hemma. Jag ska ta fram en älgstek ur frysen nu och satsa på en riktig gourmémiddag. Ska åka och köpa färsta kantareller och göra gosås till. Mumma.

Nä, nu ska jag koka ägg och göra mig lite frukost. Killarna ligger fortfarande och sover. Dom är söta.

Sen ska jag visa vilken superfin spegel jag fick av syrran i födelsedagspresent. I love it!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: