2010-09-07
 08:32:05

Ingen sovmorgontjej

Idag börjar jag 13.00 men är vaken nu. Jag har som inte kommit in i det där med att ta sovmorgon och det är jag glad över. Jag får ju egentligen en timmes mer sömn än jag fått senaste två åren så det känns som lyx bara det. Dessutom känns det bra att inte falla in i någon dålig rutin med att vilja sova hela tiden eftersom det snart kommer att finnas massa skolarbete att göra.

Idag finns det dock inget direkt skolarbete att göra mer än sammanställa lite artiklar osv som ska skrivas ut. Lika bra att göra bort det.

Såklart ligger Texas fortfarande och sussar. Ska dock väcka honom snart så vi kan ta en liten promenad. Innan jag åker till skolan blir det en längre promenad med bus!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: