2010-09-24
 16:14:16

Honung och vitlök

2½h jobb avklarat. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kanske kan lukta som en människa sen. Även se ut som en. Nu vet jag inte riktigt vad jag se ut som.

Snart kommer Johan hem. Då ska vi åka och köpa färsk lax, potatis och romsås. Även honung och vitlök som ska ner i varmt vatten och sen ner i min mage. Det ska tydligen göra mig frisk. Jag håller alla tummar för det. Kommer nog även hålla för näsan när jag ska dricka det, men det är fan värt det.

Ikväll blir det bara en kväll i soffan med lite Idol-tittande. Imorgon hoppas jag att jag gått något steg framåt och kan jogga lätt på eftermiddagen, känna hur kroppen känns. Jag är optimistisk och hoppas på ett mirakel i natt.


math
PUBLICERAT: 2010-09-25, 01:53:23 | URL: http://mathildavarmin.blogg.se/

SKRIV IMORGONBITTI OM DU MÅR BÄTTRE?!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: