2010-09-03
 21:24:58

Helgen är här

Fullspäckad dag har det varit. Skola, jobb, skola, jobb och träning.

Nu är vi bänkade i soffan och ser Sverige - Ungern, såklart! Snart ska vi fira helgen med en bit kladdkaka, melon och färsk ananas.

Imorgon är det matchdags. Innan matchen kommer ev syrran m familj och fikar försenat födelsedagsfika. Om det blir flyttat till söndag ska jag en sväng på D&D och se om jag hittar något att shoppa för ett presentkort jag fick i present. Jag gillar att göra saker innan matchen annars blir jag för nervös och tänker för mkt på matchen.

Imorgon kväll får vi se vad som händer. Ev vara med laget, annars klassen eller bara en lugn hemmakväll. Lutar mest åt att hänga med klassen men vi får se. Beror på hur matchen går också.

Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: