2010-09-01
 09:23:36

Dropp dropp

Sitter och funderar på om jag ska gå upp på vinden och klaga ännu en gång över det rinnande vattnet på fönsterbläcket. I natt fick vi än en gång sova på golvet i vardagsrummet. Enda fördelen med det var att man kunde ligga med benet utanför madrassen och på så sätt få lite mer plats eftersom Texas såklart befann sig mellan oss. Men med en sargad rygg är det såklart aningen bättre med en mjuk säng.

Har nu insett att jag inte behöver kliva upp 08.00 för att hinna med allt innan jag börjar 10.15. 08.30 ska jag kliva upp nästa gång. Men imorgon blir det en jättetidig morgon. 08.30 börjar vi då. Då ska vi få information om utomhusaktiviteterna på Leadership-kursen. Tydligen är det mån-tis två veckor i rad. Första veckan cykling 2,5 mil och sen övernattning i militärtält. Andra veckan ska vi paddla kajak/kanot en bra bit och sen tillverka vårt eget vindskydd och sen sova över. Sjukt roligt ska det bli! Nackdel såklart att missa träning och att vara borta från älsklingskillarna, men det blir nog en bra erfarenhet! :)

Nä nu ska jag börja göra mig i ordning och pysa iväg, vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: