2010-09-08
 09:12:25

Det nya livet

En ny dag är här. Som vanlig däckade jag först igårkväll och var ändå helt död när jag vaknade. Jag sover mer nu förtiden men är tröttare på kvällarna. Det tar på att vara koncentrerad och på tå hela tiden. Men jag antar att man lär sig slappna av med tiden. Men som sagt, kul är det iaf.

Ikväll ska vi till Megazone med laget och köra Fortet. Det ska bli svinkul! :)

Idag ska jag cykla till skolan för första gången. Jag har varit väldigt lat och tagit bilen varje dag eftersom jag velat vara hemma med Texas så länge som möjligt och åkt hem på lunchen. Men eftersom jag började mitt "nya" liv igår gällande att inte äta godsaker varje dag så tänkte jag att det kunde vara passande med en cykeltur. Gällande godsaker så har jag och Johan varit värdelös på slutet. Framförallt han ska jag säga, men jag har dragits med i skiten också. Det har funnits alldeles för mycket kakor, kladdkakemuffins osv sen min födelsedag, men nu är det slut med det. Nu börjar det nya livet.. BEACH 2011-träningen startar nu!?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: