2010-09-20
 08:03:52

Det kan nog inte bli bättre

Seger igår med 3-2. Förmodligen en av de skönaste segrarna i mitt liv.
Vi ledde med 2-1 men i 90' gör Enskede 2-2. Min första tanke: Typiskt för denna jävla skitsäsong.
Jag fick till och med gråten i halsen, blev så arg. MEN i 92' kommer Erika och driver i mitten. Lisa
skriker "skjut", jag tänker "ska hon verkligen skjuta från det avståndet, det kommer aldrig att gå". Men hon skjuter. Målvakten stod långt ut och bollen går över henne och i mål. Glädjerus i hela kroppen och efter det kom tårarna, men glädjetårarna. Matchen var slut och vi fick för första gången på hela säsongen tre poäng på bortaplan.

Det är en lång väg kvar att gå. På söndag möter vi Rågsved hemma vilket blir jättetufft. Men jag längtar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: