2010-09-18
 17:30:09

Det är lördag

Det är lördag och idag tar jag en helt ledig dag/kväll från studier. Jag hade tänkt skriva och läsa ikväll, passa på när jag är ensam hemma, men jag känner mig riktigt trött och sliten. Istället blir det en harmonisk kväll framför tv'n och datorn. Jag tar med mig en bok och ett anteckningsblock imorgon istället och läser lite efter matchen när det finns massor av tid att fördriva innan vi åker hem med sista planet.

Verkar som att jag och mamma ska gå och se Peter Jöback här i Umeå den 16e oktober. Känner faktiskt en riktig tagg så jag hoppas det blir så! :)

Idag har jag shoppat en tröja och ett träningslinne. Även handlat mjukbröd, korvbröd, grillkorv, fläskfilé, potatissallad, frukt, yoghurt och mörk choklad som ska tas med på våran lilla campingtur på måndag och tisdag. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Vädret ser lovande ut också, nice!

Trevlig kväll!


Felixnelly
PUBLICERAT: 2011-02-09, 13:09:20 | URL: http://felixnelly.blog13.com

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: