2010-10-21
 18:02:27

Yeah..

Efter ett antal timmars plugg ska jag nu promenera till träningen. Ska dock nämnas att jag tog ett pluggbreak för att hinna se nya OTH, alltid lika bra! Efter träningen blir det ytterligare ca två timmars plugg innan jag ska lägga mig och se senaste Bonde Söker Fru.

Imorgon är det fredag och jag ser verkligen fram emot helgen. Första helgen utan fotboll på MÅNGA veckor. Morgondagen bjuder på middag hos Johans föräldrar och sen ev utgång med några klasskompisar. På lördag hoppas jag att jag får jobba några timmar, plugga och sen avslutningsfest med laget på kansliet. Kommer att blir KUNG! Söndag blir det förmodligen en total bakis dag i soffan. Fotbollstittande och plugg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: