2010-10-21
 21:53:07

En längtan efter julmyset

Den 8 december har jag sista obligatoriska momentet i skolan och sen är det "ledigt" till 11 januari. Det kan ju inte kännas annat än underbart. Vi har hemtenta, men jag har faktiskt hellre det än tenta typ nån dag innan julafton. Detta innebär i alla fall att jag och min älskade Patricia ska ha otroligt många julmysdagar tillsammans. Vi ska baka pepparkakor, lussebullar, julpynta, dricka glögg, julhandla och bara ta igen all förlorad tid.


Shit vad jag ser fram emot att hon kommer hem. Jag räknar ner..


Pat
PUBLICERAT: 2010-10-23, 09:41:37

47 dagar av mitt liv- 6,5 vecka- 1,5 månad!

Snart. Jag längtar. Oerhört. Obeskrivligt. Massvis.

Till. Dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: