2010-10-25
 15:53:52

Två timmar senare

Jag som skulle somnat tidigt igår låg vaken och såg film till 23.30. Not good. Dagens förmiddag har varit otroligt tråkig måste jag säga. Vi har haft Workshop på skolan och det blev lite för mkt lyssna och lite för lite göra, så jag är rätt less. Eftermiddagen hade jag tänkt ägna åt att läsa, läsa och läsa. Efter att ha läst två kapitel la jag mig för att ta en liten powenap och återfå energi. Jag vaknade nu, 2h senare.

Så istället för att gå till tenton och träna så ligger jag kvar här och tar tag i läsandet. Det är ju trots allt uppehåll och jag har inte vilat många dagar än.

Halv sju är det dags för fika på Costas med Signe. Det ser jag fram emot! :) Sen är det Milan och Zlatan ikväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: