2010-10-06
 22:42:49

Ser fram emot helgen

Jag ser verkligen fram emot fredag kl 12.00 när tentan är över och jag kan fokusera på allt annat än plugg. Fredagkvällen kommer att spenderas med många från klassen. Det är tentafest och jag har lovat att komma förbi och hänga ett tag, även om det inte blir fest för mig. Lördag blir det träning, storhandling och sen en rejäl middagslagning. Min kära pojkvän är riktigt taggad och ska slå på stort med musselsoppa till förrätt. Varmrätt är inte bestämd ännu. Inte heller efterrätt. Men det ska bli bra grejer! Vad sen lördagkvällen bjuder på är ännu inte klart. Antingen en komplett myskväll eller en singelkväll. Det återstår att se! :) Hur som helst blir det en total laddning inför söndagens match..


Mr mussla
PUBLICERAT: 2010-10-09, 19:45:25

Hej Jag undrar hur blev musselsoppan ser fram emot att få smaka en sådan.//Mr Mussla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: