2010-10-13
 22:58:49

PS3

Playstation 3 har väl inte varit någon favoritmaskin för mig. Den har under vissa perioder tagit För mycket uppmärksamhet från min kära sambo. Men nu när jag pluggar kan jag tycka att det är rätt harmoniskt när han vill spela för då har jag verkligen en anledning till att läsa och förbereda mig inför olika saker. Som ikväll. Nu har jag legat i sängen i lite mer än en timme, spelat härligt musik, läst på inför morgondagens föreläsning och påbörjat ännu en inläsning av en 160 sidor lång text. Harmoni helt enkelt.

Har dessutom fått skorna jag beställde från H&M. Jag gillar dom, men kände direkt att det blir skavsårsplåster på inför första användningen. Men jag är fortfarande sjukt sugen på skorna jag hittade på DNA..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: