2010-10-13
 08:18:46

Promenad-dag

En ny dag är här. En kall dag. Men solen skiner iaf och det är härligt.

Om en stund ska jag promenera iväg till skolan för föreläsning. Sen blir det nog att sitta kvar efter den och försöka få saker gjorda. Det ser förfärligt ut här hemma så jag tror att om jag går hem så kommer jag att göra annat än att plugga.

Sen drar jag nog på mig träningskläderna för att prova en lite snabbare promenad alt lätt jogg på tenton. Men mer än så tror jag inte att jag klarar. SJUKT stel rygg och att böja åt något håll är i princip omöjligt. Vad fasen hände? Det kom ju i rättans tid iaf nu när kontraktet är säkrat, men ändå.

Nämen om man ska "Suit-up" för dagen. En i klassen har messat ut att det är International Suit Up-day så att alla ska klä sig lite finare idag. Blir spännande att se vilka som kör på det! :)

Ha en trevligt dag. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: