2010-10-14
 09:28:13

Onsdagslyx med sovmorgon

Idag sov jag till 09.00! Vad hände? Skönt var det i alla fall, jätteskönt till och med.

Idag är det föreläsning igen 13.15-15.00 och efter det ett besök hos Åke Häger. Och därefter beger jag mig mot träningen på dragon för att promenera nån timme. Ikväll skulle Johan laga middag åt oss så jag håller mig borta och hoppas att den är färdig när jag kommer hem.

Men nu ska jag krypa ner under täcket en stund igen och läsa. Fridfullt. Det gäller att passa på så här i början av ett moment för snart drar grupparbetena igång och då blir det mer tid på skolan och mindre tid hemma. Det är i och för sig inget att klaga på heller. Jag gillar mitt studentliv även fast det är hektiskt ibland. Jag gillar att jag lär mig saker som jag tycker är otroligt intressanta.

Sen gillar jag faktiskt att det snöar ute just nu, hade dock varit mysigare om snön fått stanna kvar på marken och bilda ett vitt och fint snötäcke på marken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: