2010-10-22
 22:16:43

Kvällsresumé

Kvällen börjar nå sitt slut. Det har varit en lugn och härlig kväll. Till middag fick vi räkor, bröd, sallad, paj osv. Jättegott. Jag är så glad att jag lärt mig att äta räkor, kräftor osv, hur kunde jag inte tycka om det tidigare? Förutom god mat underhöll lilla Tim oss emellan åt med charmiga leenden. Bebisar är verkligen fashinerande. Jag tycker att Idol var rätt så tråkigt ikväll, ungefär så tråkigt som det har varit de senaste veckorna. Men det är ändå så att man verkligen måste se. Idol hör ju till på höstfredagarna. Ikväll är det dock inte höst. Ikväll är det vinter och snön öser ner. I love it. Det blir så mycket ljusare och varmare på något sätt. Snön får gärna stanna kvar på marken.

Ligger redan i sängen, men nu ska jag lägga undan datorn, se utröstningen på Idol och sen sova. Ska ta sovmorgon till 09.30 imorgon. Känns skönt. Nån annan ska ju kliva upp tidigt för att göra HP, jag håller tummarna för att det ska gå bra.

God natt folket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: