2010-10-17
 08:09:09

Icke anmärkningsbar försovning

Nu sitter vi i bussen och är påväg till Östersund. Morgonen var minst sagt stressig. 07.14 petade Johan på mig och frågade när bussen skulle gå. Jempa skulle hämta mig 07.15 och bussen skulle gå 07.30. Jag fick panik, slängde mig upp, drog på mig kläderna, packade datorn, böckerna och drog på mig skorna. Medan gjorde min älsklade pojkvän mackor åt mig.

Jag har aldrig någonsin försovit såhär och kan inte förstå hur jag gjorde det den här morgonen. Väckaren var ju ställd på 06.40. Men men.. trots min lilla försovning var det ingen som märkte det eftersom vi var på gammlia 07.25, några andra droppade in efter 07.30 och bussen kom inte förrän 07.50. Panik i onödan alltså.

Nu ska jag ta upp skolböckerna och börja läsa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: