2010-10-01
 15:35:08

Hundfångare igen

Jag och Texas var precis ute på en promenad. När vi hade gått förbi parken hör vi en långtradare tuta. Jag förstår inte varför men ser sedan bakom trädet att en hund står mitt på vägen. Grannens hund. Hunden fick syn på oss och kom springandes mot Texas och ville hälsa. Långtradarchauffören tittade argt på mig och trodde väl att hunden var min. Hur som helst. När Texas och hunden hälsat på varandra var det inte svårt att locka med sig honom hem igen. Jag tror att den andra hunden är homosexuell för det såg ut som att han ville sätta på Texas hela tiden, vilket jag inte tillät. Hundens ägare, gumman på runt 100 år sa att hon väntat länge på att han skulle komma hem och skulle precis ringa polisen. Men glad blev hon när jag och Texas kom med hennes hund. Hon ville även påpeka att Texas är en av dom finaste hundarna hon sett och att hon brukar titta ut genom fönstret när vi går förbi för att få se på honom! :)

Nu blir det mer plugg, hörs!


Ingela
PUBLICERAT: 2010-10-01, 18:08:48

Men det har ju den gamla tanten helt rätt i! Finns ju ingen finare hund. saknar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: