2010-10-20
 17:03:37

Effektivitet

Wohoo. Jag har hunnit med massor idag. Känns det som iaf. Jag har plöjt igenom en tjock bok och samtidigt antecknat på datorn. Förberett med instruktioner och feedback inför morgondagens idrottslektion och gjort klart en ledarpresentation inför fredag (som jag är sjukt nöjd över efter att jag hittat en grymt bra youtube-film om tränaren som jag valt att skriva om). Skönt!

Jag har suttit i köket hela eftermiddagen och det kommer jag att göra fortsättningsvis också när jag pluggar. Det finns ingenting som distraherar mig och jag sitter hyffsat bekvämt. Eller det enda som distraherar mig är väl datorn (msn och facebook) men jag klarar inte av att bara sitta med ett anteckningblock. Omöjligt. Kanske något att jobba på för mig, men än så länge funkar detta bra.

 
Imorgonbitti ska jag som sagt leda en idrottslektion på engelska. Jag längtar verkligen tills det är över. Då behöver jag inte ligga vaken på kvällarna och tänka på det. Efter lektionen imorgno blir det hem till köksbordet igen och ännu mer läsning. Jag satsar på att göra bort så mycket som möjligt imorgon, fredag och söndag för att nästa vecka kunna slappna av och verkligen känna mig förberedd inför de uppgifter vi har då.


Signe
PUBLICERAT: 2010-10-20, 18:17:19

Hallååå.. vi måste ju ses snart :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: