2010-10-08
 12:01:33

Check!

Tentan gjord och det kändes riktigt bra faktiskt. När jag fick papperet och tittade på frågorna så kände jag "YES!". Godkänt klaras utan problem men sen blir det spännande att se om man lyckas skrapa ihop ett Väl Godkänt. Det skulle verkligen vara grymt skönt!

Nu blir det lite lunch och senaste Greys Anatomy. Sen bara slappa tills det blir after work med älsklingen.


Forssa
PUBLICERAT: 2010-10-08, 16:18:45

Men gud så skönt :) nu kan du göra annat än att plugga ett tag. Grattis! Och ladda rejält till på söndag, nu avgör vi det här!!! Kommer heja mer än jag brukar, om det nu är möjligt :) vi ses på träningen imorgon!


Pat
PUBLICERAT: 2010-10-08, 23:40:50

Unna dig skorna!! Det är du värd. De är assnygga! Synd att mina svarta i samma stil gått sönder..måste nog unna mig ett par nya ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: