2010-11-23
 08:28:25

Zzz..

Jag är ungefär såhär trött och skulle behöva en dag i soffan med en mysig vovve.
Men istället bär det snart iväg till skolan för några timmars grupparbete. Inte peppad!
Nu längtar jag faktiskt mest till nästa termin då det är idrottsmedicin och idrottspsykologi.
Och efter denna helg har jag börjar fundera på vilken inriktning jag egentligen ska välja om
ett år. Finns spännande saker att göra med båda så vi får se.



I eftermiddag ska jag ner på tenton och köra min ryggrehab. Har vilat i tre dagar nu
och börjar få panik. Dock blir det ingen löpning för det orkar jag verkligen inte. Sen efter
det blir det fotöljen, lurarna, härlig musik och läsning av texter.

Adele - Make you feel my love



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: