2010-11-18
 21:22:51

Vad händer?

Sen ligger jag här och tänker på fotboll också. Vad händer med det egentligen? Jag har ett jävla sug av att få träna fotboll igen, men var, när och hur? Vad får vi för lag, för tränare? Jag sitter här helt ovetandes om framtiden. Jag hoppas det blir så bra som jag vet att det kan bli. Jag vet vad jag hoppas på. Blir det så tror jag nästa år kan bli fantastiskt. Men sen har jag en dålig känsla av att det fan kan skita sig också. Fotbolls-Umeå verkar ju vara i tränar-spelar-kaos just nu. Vilken tränare kommer att träna vilket lag och görs de val jag inte hoppas på, vad finns det då kvar för oss? Det kan ju iofs inte bli så mycket sämre än förra året, men ändå.. vad som helst funkar ju inte. Jag vill kunna spela match för match och ha en känsla av att det finns en möjlighet att få känna känslan som jag kände på bilden nedan. Den känslan går inte att beskriva med ord!


Forssa
PUBLICERAT: 2010-11-19, 10:27:57 | URL: http://shortanna.blogg.se/

Håller med dig, verkligen tränar-spelar-kaos just nu! Ingen vet riktigt vad som sker. Men vi kommer igen nästa år, även om serien blir tuff, vi får hoppas att besluten faller oss till godo!


Sara
PUBLICERAT: 2010-11-19, 19:00:10 | URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Det är helt klart många tankar och känslor som far genom kroppen just nu. Fram och tillbaka osv. Vill som sagt veta förutsättningarna innan man tar beslut om den kommande säsongen. Hoppas att det löser sig snart.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: