2010-11-03
 15:28:12

Irritation på irriation

Idag har jag haft en sån där dag då jag bara vill skrika rakt ut. Först gick jag till skolan i rask takt och kom fram dyblöt i svett, irritation 1. Sen jobbade vi med grupparbete och jag utvecklade irritation 2. Sen skrev jag ut papper på jobbet till skolan men insåg att jag inte var klar med allt, irritation 3. Efter det promenerade jag hem och kände mig allmänt äcklig, irriation 4. Direkt jag kom hem ställde jag mig i duschen för att få känna mig ren men då var det världens sämsta tryck i duschen, irritation 5. Och nu har jag precis sett nyaste One tree hill, dock har jag nu en enorm ångest och panik över att jag borde ha pluggat istället, irritation 6.

Livet är inte lätt och jag måste fan sluta få ångest för att jag gör annat än att plugga ibland. Jag måste hitta en inre ro. Hur gör man det?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: