2010-11-28
 17:10:05

Söndag

Dagen i sin helhet: Det blev promenad till mamma, fika, idol-repris, lite robinson och promenad hem. Det var ju ett underbart väder i förmiddags, ljuvligt! För en timme sen åt jag upp hamburgarna som blev över igår, en sen lunch. Och nu sitter jag och skriver på en uppgift som ska lämnas in på morgondagens seminarium. Jag siktar på att vara klar med den om en timme, då ska jag bädda ner mig i soffan, fokusera helt på Tottenham - Liverpool, sen laga mat och se Ensam Mamma Söker. Jag skulle tippa på att jag knoppar in rätt tidigt ikväll och det behövs eftersom seminariet är 08.00 imorgon. Usch och fy.


Ovefelicia
PUBLICERAT: 2012-07-23, 08:02:28 | URL: http://ovefelicia.blogstie.com

I love guest books, keep up the good work!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: