2010-11-01
 20:20:18

Måndagsfilm med lite gott och blandat

Imorgon ska jag och syrran ta ett syskonfoto. Frågan är hur det kommer att gå när ingen av oss egentligen tycker det är så roligt att vara med på kort. Men det ska bli kul ändå. Ska lägga upp någon bild sen, om någon blir tillräckligt fin! ;)

Johan kom hem från Tenton för ett tag sen. Med sig hade han påse med lite gott och blandat. Till mig hade han köpt honungsmelon, vindruvor och mörk choklad med mintsmak. Till sig själv hade han köpt en godispåse. Haha! Han känner mig iaf och vet exakt vad jag vill ha och behöver. Han hade dessutom hyrt med sig Robin Hood som vi ska krypa ner och se kring 21.00, när jag planerat att lägga bort böckerna för ikväll. Dock känner jag mig rätt slut i huvudet redan nu så jag tror faktiskt att jag lägger bort böckerna nu och ser fotboll en stund istället innan vi sätter igång filmen.

Jag saknar att träna fotboll (eftersom fotboll är det roligaste som finns) men satan så skönt det är att vara ledig på kvällarna. Nu tränar jag på dagarna istället och jag älskar det. Det blir som en helt annan harmoni i livet. Jag känner aldrig någon stress (förutom över skolarbetet ibland) men aldrig den här stressen över att hinna laga mat eller slänga i sig fika innan träningen. Det är skönt att slippa den stressen.

Nä, nu ska jag gå till soffan och äta lite gotta! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: