2010-11-08
 15:58:54

Tummen upp för skaldjur

Jag är så stolt över mig själv. Jag gick precis till kiosken på Iksu för att köpa mig middag. "Lime och chilimarinerad skaldjurssallad" var det som jag blev mest sugen på. Vad har hänt med mig? Men jag är glad att jag insett att det är så jävla gott! :)

Nu blir det alltså ett kort "middagsbreak" innan mer tentaplugg. Vi sitter fortfarande kvar på IKSU och jag tror inte vi beger oss härifrån än på ett tag. Faktiskt sjukt bra att plugga tillsammans med andra.

Morgondagen kommer nog att få samma upplägg. Morgonträning och sen plugg resten av dagen för att sen ta kvällen ledig och vila upp gärnan inför onsdagmorgon då det smäller. Det här kan verkligen gå hur som helst..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: