2010-11-19
 11:43:57

Träning och shopping

Sådär. Hemkommen efter ett powerwalk/löppass. Powerwalk 15min, 30sek - vila 15sek i 10min, powerwalk i 10min och slutligen 30sek - vila 15sek i 10min. Väldigt lagomt pass på morgonkvisten. Efter det blev det en sväng på strömpilen men utan inköp. Jag drog ner en sväng på stan för att springa in på Gina Tricot. Gick ut drygt 500kr fattigare, INTE BRA! Jag ska köra en liten klädprovning senare idag och jag hoppas att jag kan hitta något "gammalt" som jag känner mig bekväm med, för isf kommer en del av det jag köpte att lämnas tillbaka. Jag köpte iaf ett par leggins, ett linne och sen nättröja. Legginsen kommer jag nog att behålla hur som helst, behöver att par lite mer "spacade", resten hoppas jag dock att jag förmår mig att lämna tillbaka..

Nä nu måste jag koka ihop någon lunch innan jag dör av hunger.. sen blir det läsning inför nästa kurs. Lika bra att börja!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: