2010-11-02
 22:08:05

Spontankort blir alltid bäst

Det har blivit en del studietimmar idag, men jag känner mig ändå inte så mycket klokare tyvärr. Jag har ångest över kommande tenta. Som tur var är det en vecka kvar så förhoppningsvis ska den gå okej ändå.

Ikväll har jag och syster som sagt tagit ett syskonfoto. Bara ett vanligt kort kan man säga. Men vi har faktiskt inte så många kort på oss tillsammans så det känns lite speciellt. Vi tog även en del spontankort där Alfred fick vara med. Några blev riktigt härliga. Jag hoppas att pappa hinner skicka ett ikväll så att jag kan lägga upp på bloggen, men vi får se.

Även imorgon blir det en hel del studietimmar. Dessa blir typ 08.00-17.00 för kl 18.00 ska jag, Signe och Emmelie gå på Allstar och äta middag och senare på kvällen kommer Johans föräldrar på besök för att se Milan. Såhär i förväg känns det som en toppenkväll!!

Vi hörs imorgon, Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: