2010-11-18
 21:35:19

Snart helg!

"Ledig" imorgon igen. Planeringen ser ut som följer:
ca 09.00 - Löp och styrka på IKSU med en klasskompis.
ca 11.00 - Försöka hitta någon superbillig outfit till lördagkväll.
Eftermiddagen: Ev jobba annars läsa på inför nästa kurs.
Kvällen: Jag och Johan ska prova sushi, se idol och ha en myskväll.

På lördag åker ju jag till Stockholm för kryssning med ett helt Alltele-gäng. Vi blir drygt 100st och jag ser verkligen fram emot det. Har träffat kanske 15-20 pers av dessa tidigare så det är lite pirrigt men jag tror att det kommer att bli ett supertrevligt dygn. God mat, god dryck och gott sällskap. Frågan är bara vad man ska ha på sig? Jag hoppas verkligen att jag hittar något imorgon. Jag borde verkligen inte köpa något nytt för jag har verkligen inte pengarna för det, men vafan, hur ofta åker man på kryssning? ;)


Mikkelkjersti
PUBLICERAT: 2011-02-11, 11:52:28 | URL: http://mikkelkjersti.blogbow.com

Very interesting & professional site. You done great work.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: