2010-11-14
 15:43:31

Sköna farsdagssöndag

Nu är jag väldigt hungrig på en farsdagsmiddag. Jag, Johan och Macke var för ett tag sen på tenton och blåste igenom ett löppass och ett styrkepass. Har en känsla av att det kommer att kännas i kroppen imorgon. Men det är skönt! :) Min förkylning verkar dessutom nöja sig med en tät näsa och det är jag tacksam för.

Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter. Vi har det väldigt lugnt i skolan eftersom jag gjort bort i princip allt som ska göras. Så större delen av veckan kommer att bestå av träning och fix o don här hemma, i love it! Sen bjuder helgen på kryssning med Alltele. Sjukt spännande att träffa alla på företaget, tror det kan bli en riktigt bra liten trip.

12 dagar kvar tills Johan åker. Vad tiden går fort.. hoppas de två veckorna han är borta går ännu fortare. För det innebär ju att Patricia snart är hemma också, underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: