2010-11-16
 20:16:36

Rödblommiga kinder

Det var ju inte superlätt att få in kuddarna/madrasserna i de nytvättade fodralen till fotöljerna... shit. Ser nu att jag hållit på i över 30min och då handlar det om två stolar. Det kom en del fula ord ur min mun, men nu är det klart. Iaf nästan. Fodralen till soffan är nere i torkskåpet fortfarande, det tog en stund att få dem torra.

Idag har det inte blivit någon vidare träning förutom 45min promenad från Ersboda och hem. Det var skönt att gå i den kalla och friska luften. Mysigt att få rödblommiga kinder! :)

Imorgon blir det däremot löpning och styrka på Iksu innan semineriet som är kl 15.15. Och imorgon kväll ska jag och Johan till pappa och äta, men huvuduppgiften kommer att handla om att börja packa flyttkartonger.. och självklart se Sverige - Tyskland.

Nu ska jag ner och hämta upp det sista ur torkskåpet. Hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: