2010-11-09
 17:16:03

RASTLÖS!

Jag är så sjukt rastlös. Har knappt gjort något på hela dagen förutom en promenad till stan fram och tillbaka. Det positiva är iaf att halsontet är försvunnet! Hur gick det till? Jag är otroligt tacksam iaf. Ska trycka i mig enchinagard nu några dagar fram över så kanske jag slipper bli sjuk.

Jag ser fram emot kommande dagar då jag bara kommer att kunna slappna av och inte behöva ha tentaångest.
Onsdag: 9-12, Tenta. 12 --> Jobba. Kvällen, träna!
Torsdag: Förhoppningsvis jobba hela dagen. Träna!
Fredag: Ev jobb på förmiddagen och sen vara barnvakt till Alfred från 13-16 ungefär. Det ser jag verkligen fram emot. Kvällen bjuder nog på tentafest.
Resten av helgen är faktiskt helt oplanerad och det känns fantastiskt skönt. Jag kommer inte heller att ha något plugg att göra, för det lilla som är kvar på den här kursen hinner jag göra till veckan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: