2010-11-30
 19:28:53

Någon som vill läsa en engelskatext och sen förklara allt för mig?

Det blir inte så mycket "firande" ikväll. En tanke var att hänga på några från klassen till Corona för att fira på riktigt, men eftersom vi börjar 08.15 så kändes inte det så aktuellt plus att när jag för ungefär 30min började läsa en engelsk text inför ett seminarium om en vecka insåg jag att jag verkligen behövde prioritera det istället eftersom jag nu efter 30min hunnit läsa en sida. Visst, jag hade hunnit läsa betydligt mer om jag hade velat men vill ju förstå innebörden också och när jag behöver slå upp vartannat ord tar det tid. Synd att man inte är snille på engelska. Så istället för film blir det att fortsätta läsa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: