2010-11-17
 10:32:00

Morgonpass

Sovmorgon idag till 09.00 och sen kilade jag på en gång ner på tenton för en 4x4min i lugnt tempo och sen "ryggrehab" plus exentrisk. Jag börjar faktiskt bli lite less på dessa rehabövningar eftersom varenda en ska göras 4x10, men som tur var ska jag träffa sjukgymnasten imorgon igen och få nya övningar plus bygga på dom jag redan kör, det ser jag fram emot! :)

Det blev alltså inget IKSU idag. Lika bra faktiskt. Jag slipper släpa med mig en stor träningsväska och jag slipper ta bilen dit och behöva betala parkering. Bra för min rygg, bra för miljön och bra för ekonomin! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta lite frukost/lunch. Hörs!


Johannes Öhlund
PUBLICERAT: 2010-11-18, 04:45:27

Du behöver inte betala nånting i Iksus parkerings automater man får aldrig böter där, lita på mig jag är parkeringsbotskungen! Eller jag har aldrig fått böter där iaf trots att jag skippat betalningen massa med gånger, så det är värt en chansning om man är gambler ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: