2010-11-07
 14:20:39

Många timmars sömn

Det blev en lyckad och trevlig kväll igår med några klasskompisar! :) Och sen mötte jag även upp tjejer från laget på Rex, vilket gjorde kvällen ännu bättre. Dock var väl själva utgången i sig ingen jättehöjdare..

Jag vaknade 08.00 imorse, gick till soffan och satte på OTH. Somnade om efter 15min, väcktes av Johan strax efter 10.00. Han ville att jag skulle komma och sova i sängen igen. Och där sov vi till strax efter 12.00. Underbart!

Jag mår bra nu förutom att jag har ångest igen över tentan. Johan förhörde mig nyss och jag inser att det finns en del jag inte kan nåt om men sen även en del jag kan väldigt mycket om. Så jag håller tummarna att det kommer frågor som jag kan såklart. Som tur var är det några dagar kvar..


Jag har ett sug efter pannkakor, så jag tror att jag ska slänga ihop det till middag.
Pannkakor med glass och sylt. Mumma! Perfekt bakismat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: